فنآوری اطلاعات

مدیریت فنآوری اطلاعات - کسب کار الکترونیکی

جایزه بی سابقه Microsoft به دارندگان مک بوک اپل

ویندوز ۱۰ آن گونه که انتظار می‎رفت موجب تقویت بازار سازندگان کامپیوتر شخصی نشده است. بر اساس گزارشات منتشر شده از گارتنر و IDC، فروش کامپیوتر شخصی در سه ماهه سوم سال مالی بین ۷ تا ۱۱ درصد کاهش داشته است و دلیل اصلی آن نیز رشد فراگیر انواع سخت‌افزارهای جدیدی است که طی چند ماه اخیر تولید و به بازار عرضه شده‎اند.


به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از ماهنامه شبکه، از آنجا که ظاهرا دیگر گزینه‎ای برای جلب توجه مشتریان برای سازندگان باقی نمانده است. مایکروسافت با هدف تشویق کاربران به ارتقاء به یک کامپیوتر دسکتاپ یا لپ‎تاپ جدید تحت ویندوز ۱۰ اقدام به ارائه یک پیشنهاد جدید کرده است.

این معامله به مصرف کنندگان در ازای ارتقاء لپ‎تاپ قدیمی‎ ویندوز خود با یک سیستم جدید ۲۰۰ دلار پرداخت می‎کند. اما در صورتی که شما قصد داشته باشید اپل را ترک کرده و کامپیوتر مک خود را به ویندوز ۱۰ تغییر دهید این شرکت مبلغ بیشتری نیز پرداخت می‎کند.

یک تبلیغ جدید از Microsoft تحت عنوان Easy Trade Up به مشتریان این فرصت را پیشنهاد می‎کند تا در ازای فروش نوت‎بوک قدیمی‎ خود به مایکروسافت، یک سیستم جدید ویندوز ۱۰ خریداری کنند. سیستم‎های جدید ویندوز ۱۰ واجد شرایط در این معامله شامل کامپیوترهای دسکتاپ، لپ‎تاپ و سیستم‎های دو منظوره می‎شوند که اولا از فروشگاه مایکروسافت خریداری ‎شوند و در ثانی حداقل ۵۹۹ دلار قیمت داشته باشند.

این پیشنهاد مایکروسافت طی یک مدت زمان محدود انجام خواهد شد و در ازای دریافت یک لپ‎تاپ تحت ویندوز قدیمی ‎ ۲۰۰ دلار به شما پرداخت می‎کند، که قطعا بهتر از بلااستفاده ماندن سیستم قدیمی‎ شما خواهد بود. اما اگر کاربری قصد داشته باشد مک‎بوک خود را با یک سیستم تحت ویندوز جدید تعویض کند، مایکروسافت به جای ۲۰۰ دلار ۳۰۰ دلار برای آن پرداخت می‎کند.

جزئیات منتشر شده در سایت مایکروسافت به شرح زیر است:

خرید محصول: شما می‎توانید محصولات جدید واجد شرایط را در صفحه Qualifying Purchases مشاهده کنید. خریدها باید در بازه زمانی ۱۴ تا ۲۰ اکتبر ۲۰۱۵ انجام شود.

درخواست آن‎لاین: به صفحه Trade Up Now مراجعه کنید. برای ثبت درخواست خود به این موارد نیاز خواهید داشت: تاریخ خرید، محل خرید، شماره رسید، شماره سریال محصول واجد شرایط جدید خریداری شده، یک تصویر از جعبه محصول جدید خریداری شده که به طور واضح شماره قطعه و سیستم عامل را نمایش می‎دهد، اطلاعات شخصی، اطلاعات پرداخت و رسید خرید محصول واجد شرایط جدید (شامل تولیدکننده، مدل و تعداد).

ارسال لپ‎تاپ یا مک‎بوک قدیمی‎: تاییدیه دستگاه قابل پذیرش طی یک ای‎میل به اطلاع شما خواهد رسید. دستگاه قابل پذیرش باید ظرف مدت ۳۰ روز پس از خرید شما ارسال شود.

دریافت پاداش: مبلغ توافق شده ظرف ۲۸ روز پس از دریافت تاییدیه پرداخت خواهد شد.

انجام چنین معامله‎ای برای کسانی که قصد ارتقاء به یک کامپیوتر جدید را دارند می‎تواند مناسبت و معقولانه باشد. پس اگر چنین قصدی دارید باید هر چه زودتر اقدام کنید چرا که محصولات جدید قابل معاوضه تنها تا پایان روز بیستم اکتبر در فروشگاه مایکروسافت قابل دسترس هستند.

[ بازدید : 342 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ چهارشنبه 29 مهر 1394 ] [ 7:51 قبل از ظهر ] [ علی عاشوری ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]