فنآوری اطلاعات

مدیریت فنآوری اطلاعات - کسب کار الکترونیکی

گوشی Elephone Vowney و نگاهی گذرا به آن

شاید تا به حال نام Elephone را نشنیده باشید. Elephone نام یک کمپاین چینی است که از سال 2006 با هدف تولید گوشی‌های هوشمند در شنزن چین، راه‌اندازی شد. این کمپانی هم اکنون بیش از 1000 کارمند داشته و سالیانه بیش از 10 میلیون گوشی هوشمند اندرویدی به فروش می‌رساند. با این اینکه این کمپانی در چین مسقر است اما محصولات خود را به صورت جهانی عرضه می‌کند و به تازگی با گوشی‌های جدید و قدرتمندی که معرفی کرده، قصد دارد دایره فروش خود را بیش از پیش گسترش دهد.

گوشی Elephone Vowney از آخرین محصولات معرفی شده این کمپانی است که با سخت افزاری بسیار قدرتمندی همراه می‌باشد و نسبت به قطعات خود قیمت بسیار مناسبی دارد که در ادامه نگاهی گذرا به مشخصات آن خواهیم داشت، بنابراین با ما همراه باشید.

Elephone Vowney

همانطور که مشاهده می‌کنید روی کاغذ مشخصات سخت افزاری Elephone Vowney بسیار خوب است و اینطور که از گوشی‌های این کمپانی پیداست باید در دنیای واقعی نیز کیفیت لازم را داشته باشد. برای این گوشی قیمت فوق العاده 299 دلار در نظر گرفته شده که در مقایسه با قیمت گوشی‌های دیگر کمپانی‌ها بسیار پایین است.

صفحه نمایش 5.5 اینچی این گوشی رزولوشن بسیار بالای 2560 در 1440 پیکسل دارد که باعث شده در هر اینچ نمایشگر 534 پیکسل جای گیرد. یک تراشه‌ی مدیاتک Helio X10 با 8 هسته‌ی پردازشی به همراه 4 گیگابایت رم وظیفه پردازش دستورات را بر عهده دارد و 32 گیگبایت حافظه داخلی نیز برای ذخیره اطلاعات برای این گوشی در نظر گرفته شده است.
Elephone Vowney
سنسور دوربین اصلی 21 مگاپیکسلی Elephone Vowney ساخت سونی است که به گفته Elephone سیستم فوکوس اتوماتیکش در عرض 0.15 ثانیه وظیفه خود را انجام می دهد! همچنین دوربین اصلی توانایی فیلم برداری با دقت 4K و فیلم برداری حرکت آهسته تا 120 فریم بر ثانیه را نیز داراست. این گوشی به اسکنر اثر انگشت مجهز بوده و از شبکه نسل چهارم تلفن همراه و دوسیم کارت نیز پشتیبانی می‌کند.
این گوشی سیستم عامل اندروید 5.1 را اجرا می کند و برای تامین انرژی آن یک باتری 4000 میلی آمپری درون بدنه‌ی 8.9 میلی متری‌اش قرار گرفته است.
این گوشی به دلیل اینکه به تازگی وارد بازار شده است نسبت به قیمت اصلی خود گران‌تر به فروش می‌رسد و هم اکنون در فروشگاه gearbest با قیمت 328 دلار در دسترس خریدارن می‌باشد.

[ بازدید : 242 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 12 دی 1394 ] [ 7:52 قبل از ظهر ] [ علی عاشوری ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]