فنآوری اطلاعات

مدیریت فنآوری اطلاعات - کسب کار الکترونیکی

نسخه ‌ی اسلیم ایکس باکس وان در سال 2016 عرضه خواهد شد

مایکروسافت چندی پیش اعلام کرده بود که سال 2016 یک سال ویژ برای بازی‌های ایکس باکس وان است. اما حالا بر اساس شایعات؛ خبر از ساخت یک ایکس باکس وان جدید سبک وزن توسط مایکروسافت به گوش می‌رسد.

آقای Brad Sam یکی از نزدیکان به کمپانی مایکروسافت با گزارشی که در وبسایت پتری منتشر نموده اعلام داشته که این کمپانی در سال 2016 قصد عرضه نسخه اسلیم کنسول نسل هشتمی ایکس باکس وان را خواهد داشت.
سم همچنین ادامه داده است که بر اساس خبر‌های رسیده از کمپانی مایکروسافت این نسخه نسبت به مدل مشابه از حجم و قیمت کمتری برخوردار است.
هرچند هنوز هیچ یک از مقامات رسمی مایکروسافت نسخه باریک شده‌ی ایکس باکس وان را تایید نکرده اند اما اگر این امر محقق شود، ایکس باکس وان اسلیم به احتمال فراوان با قیمتی کمتر از 350 دلار عرضه خواهد شد.

در ماه اوت نیز یک وبلاگ چینی با انتشار خبری ادعا کرد که مایکروسافت در حال کار بر روی ساخت نسخه باریک‌تر ایکس باکس وان برای عرضه در ماه اکتبر می‌باشد که البته هیچگاه محقق نگردید و فیل اسپنسر نیز پس از این خبر گفت که مایکروسافت فعلاً تصمیمی برای انجام این کار ندارد.

با توجه به آنکه مایکروسافت تجربه ساخت نسخه اسلیم را در کنسول قبلی خود داشته است، به نظر می‌رسد که می‌توان انتظار عرضه نسخه اسلیم کنسول ایکس باکس وان را نیز داشت.
ایکس باکس وان اسلیم

[ بازدید : 420 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 12 دی 1394 ] [ 7:53 قبل از ظهر ] [ علی عاشوری ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]