فنآوری اطلاعات

مدیریت فنآوری اطلاعات - کسب کار الکترونیکی

10 بازی بینظیر که در سال 2016 انتظار آنها را می‌کشیم

سال 2015 به اتمام رسید و نخستین روز از سال 2016 میلادی را آغاز نموده ایم. سالی که بدون شک یکی از بهترین سال‌ها برای گیمر‌ها خواهد بود چرا که بازی‌های بزرگی قرار است در طول سال جدید برای کنسول‌ها و پلتفرم‌های مختلف انتشار گردند. اما با پیشرفت تکنولوژی و عرضه کنسول های نسل هشتمی، به نظر می رسد که سال جدید برای گیمرها سالی پربار خواهد بود.

Uncharted_4

بازی انحصاری کنسول پلی استیشن 4 که گیمر‌های این کنسول مدت زمان زیادی است منتظر انتشار آن هستند، در نهایت آوریل 2016 انتشار خواهد یافت.عنوان فصل پایانی حماسه دریک خواهد بود که دنباله رو قسمت‌ گذشته این بازی به دنبال برادر گمشده خود ادامه خواهد بود.

آخرین عنوان از سری بازی‌های Uncharted به نظر می‌رسد که دیگر برای سومین بار به تعویق نخواهد افتاد و در تاریخ 27 آوریل نخستین روز عرضه خودش را سپری خواهد کرد.

در حالی که بازی Uncharded 4 پایانی بر زندگی دریک خواهد بود، با این حال گیمر‌ها بی صبرانه به انتظار عرضه این بازی نشسته اند.

Quantum Break

QuantumBreak

درست زمان معرفی کنسول ایکس باکس وان بود که ویدیوهایی از این بازی منتشر شد. سازنده بازی Alan Wake کمپانی Remedy Entertainment اعلام داشته است که بالاخره پس از سه سال تلاش، عنوان جدید خود، بازی Quantum Break برای کنسول نسل هشتمی مایکروسافت عرضه خواهد شد.

کارگردانی این بازی بینظیر بر عهده Sam Lake، خالق شخصیت محبوب مکس پین می‌باشد.

هنگامی که سه دانشمند بر روی دستگاه کنترل زمان کار می‌کردند، هیچکدام نمی‌دانستند که ممکن است روزی یکی از آنها بتواند این توانایی را در بدن خود ببیند. Jack Joyce یکی از این سه دانشمند و همچنین شخصیت اصی این بازی است که دارای قدرت خارق العاده کنترل زمان گردیده است.

این بازی بینظیر تحت انحصار کنسول Xbox One بوده و در تاریخ 7 آوریل سال جاری نخستین عرضه خودش را تجربه خواهد کرد.

Mirror’s Edge: Catalyst

Mirror’s-EdgeCatalyst

این بازی سری دوم بازی Mirror’s Edge است که توسط کمپانی قدرتمند EA عرضه خواهد شد. به نظر میرسد که با یکی از متفاوت‌ترین بازی‌های سال 2016 روبه رو شویم. بازی که بر خلاف سایر بازی‌های اکشن، شما از سلاح گرم استفاده نخواهید کرد و باید با دست خالی به جنگ با دشمنان بپردازید.

داستان Mirror’s Edge: Catalyst در شهری با معماری فوق مدرن به نام Glass اتفاق خواهد افتاد. شخصیت اصلی داستان دختری به نام Faith است که با قدرت بدنی خودش به دل باند‌های خلاف شهر زده و قصد برملا کردن حقایقی پنهان از شهر گلس را خواهد داشت.

یکی از نقاط قوت این بازی، Open-Word بودن آن است که به شما این اختیار را خواهد داد تا به صورت آزادانه در شهر گلس به جست و خیز بپردازید. بنابراین می‌توان انتظار داشت که مراحل با آزادی عملی که به انتخاب مسیر بازیکن می‌دهند، علاوه بر سخت تر شدن سطح بازی جذابیت بیشتری را به گیمر القا خواهند نمود.
این بازی در 24 می سال جاری و برای پلتفرم‌های PS4, Xbox One و PC عرضه خواهد شد.

Street Fighter V

stree-fighter-v

ادامه مطلب:👇👇

🌍: http://goo.gl/Nz14NL

[ بازدید : 238 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 12 دی 1394 ] [ 7:58 قبل از ظهر ] [ علی عاشوری ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]