فنآوری اطلاعات

مدیریت فنآوری اطلاعات - کسب کار الکترونیکی

چرا شرکت های ساخت برند گوشی به طور پیشفرض گوشی روت شده را در دستان ما قرار نمی دهند ؟

برای این سوال می توان دلایل بسیاری را برشمرد اما مهمترین دلایل آن این است در قدم اول این شرکت ها سیاست خاص خود را برای گوشی های تولیدی دارند که برای هر گوشی نقص ها و معایبی قرار می دهند

📌 برای این سوال می توان دلایل بسیاری را برشمرد اما مهمترین دلایل آن این است در قدم اول این شرکت ها سیاست خاص خود را برای گوشی های تولیدی دارند که برای هر گوشی نقص ها و معایبی قرار می دهند که شما نیاز به خرید یک برند یا یک مدل بالاتر احساس کنید و به زودی گوشی خود را تعویض نمایید . از این معایب می توان به برخورداری از حافظه داخلی کم، مصرف ببشتر باتری و… نامبرد که تمام این موارد با روت قابل بهبودی هستند و دلیل دوم این است که با روت قابلیت کرک تمام نرم افزارها و بازی ها مهیا می شود که شرکت های ساخت گوشی با برندهای مختلف برای حمایت از برنامه نویسان از در دسترس قرار دادن گوشی ها به صورت روت شده در خدمت کاربران جلوگیری می کنند و دلیل دیگر اینکه با روت شما قادر به نصب ریکاوری و کاستوم رام هستید و می توان رام های اندروید بالاتر را تجربه نمایید. چیزی که جزو سیاست های برند سازنده است که با عدم آپدیت گوشی شما قصد ترقیبتان برای تعویض گوشی تان را دارد و دلایل دیگر و بسیار زیادی که به مرور خودتان خواهید فهمید.

📌 اما پاسخ سوالات: روت کردن اصلا مضر نیست و پر از فایده و سود است ، روت کردن کوچکترین دخلی در امنیت گوشی نخواهد داشت و این ها همه برداشت های اشتباه است.

⚠️ توجه :

📌 طبق اعلام تمام شرکت های سازنده گوشی با روت ، گوشی از گارانتی خارج خواهد شد اما شما به این عناوین حساس نباشید به همان سادگی که گوشی خود را روت می کنید قابلیت آنروت و بازگشت به شرایط قبل از روت را دارید.



@ITFarsi

[ بازدید : 258 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 12 دی 1394 ] [ 8:03 قبل از ظهر ] [ علی عاشوری ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]