فنآوری اطلاعات

مدیریت فنآوری اطلاعات - کسب کار الکترونیکی

تبلت ThinkPad X1 لنوو؛ قابل تبدیل به لپ‌تاپ و ویدیو پروژکتور [CES 2016]

سازندگان لپ‌تاپ ها همواره تلاش می‌کنند تا محصولی طراحی کنند که از محصولات سایر رقبا متمایز باشد

تبلت لنوو ThinkPad X1

سازندگان لپ‌تاپ ها همواره تلاش می‌کنند تا محصولی طراحی کنند که از محصولات سایر رقبا متمایز باشد. و حالا لنوو پا را فراتر گذاشته و از یک فرمول تازه‌ای در طراحی محصول جدید خود به نام ThinkPad X1 استفاده کرده است.

همواره لنوو با لپ‌تاپ های منحصر به فرد خودش و تبلت‌های سری یوگا خود شناخته می‌شود و حالا در تلاش است تا بار دیگر شایستگی‌های خودش را ثابت کند. تبلت-لپ‌تاپ 12 اینچی ThinkPad X1 لنوو به همراه چیپست اینتل Core m7 حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

سه ماژول در زیر این تبلت تعبیه گردیده است که قادر خواهد بود تا تینک پد X1 را به لپ‌تاپ، ویدیو پروژکتور و به یک دوربین سه بعدی تبدیل نماید. اگر در تصاویر دقت کنید این ماژول‌ها همانند کیت‌های باتری در زیر تبلت مشخص هستند. در کنار کابل HDMI و پورت یو اس بی می‌توان به بهره وری لنوو از باتری قدرتمند این محصول نیز اشاره کرد.
ماژول پرسنتور این محصول که در قسمت زیرین آن جای گرفته، شامل یک ویدیو پروژکتور پیکو است که قادر خواهد بود تصاویر را تا مرز 60 اینچ بر روی یک سطح نشان دهد.
آخرین ماژول نیز ترکیبی از دوربین RealSense اینتل است که قادر به ضبط و ویرایش تصاویر جهت پرینت سه بعدی می باشد. هرچند در حال حاضر استفاده‌ها از این محصول گسترده نیست و کاملاً محدود می‌باشد.

و اما مشکل اصلی با ماژول‌های به کار رفته در لنوو آن است که در هنگام به دست گرفتن محصول شاید کمی کار کردن با آنها مشکل ساز شود و درواقع وزن زیاد آن باعث آزار کاربر شود.(هرچند که این ماژولها کاملاً جداشونده خواهند بود)

فروش تبلت-لپ‌تاپ 12 اینچی ThinkPad X1 لنوو از ماه فوریه و با قیمت گذاری 899$ عرضه خواهد شد که به نظر می‌رسد با توجه به باندل‌های مختلف آن بر اساس ماژول‌های استفاده شده، این قیمت به بالای 1000$ نیز برسد.

[ بازدید : 270 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 15 دی 1394 ] [ 8:12 قبل از ظهر ] [ علی عاشوری ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]