فنآوری اطلاعات

مدیریت فنآوری اطلاعات - کسب کار الکترونیکی

رونمایی از فبلت جدید لنوو؛ K4 Note نگین کمپانی چینی [CES 2016]

رونمایی از فبلت جدید لنوو؛ K4 Note نگین کمپانی چینی [CES 2016]

Lenovo K4 Note

پس از آزمایش موفقیت آمیز اسمارت فون لنوو وایب K3 Note، این کمپانی چینی تصمیم بر آن گرفت تا بر روی نسخه بعدی محصول خود نیز کار کند. و حالا لنوو در خلال نمایشگاه بین المللی CES 2016 پرچمدار جدید خود با نام K4 Note را جهت ارائه اولیه در کشور هند، معرفی نمود.

از ویژگی‌های بارز این محصول می‌توان به لبه‌های فلزی آن و همچنین مجهز بودن به سنسور‌ اثر انگشت و یک تراشه NFC اشاره نمود.این محصول به مشتریان اجازه خواهد داد تا بین دو مدل چرمی و چوبی، یکی را انتخاب نمایند که این سیاست لنوو می‌تواند کاربران زیادی را جذب این کمپانی موفق چینی نماید.

لنوو K4 Note از یک تراش هشت هسته ای MediaTek 6753 با 3 گیگابایت رم استفاده می‌کند که قدرت پردازش خوبی را به این اسمارت فون چینی بخشیده اند.

محصول جدید لنوو مجهز به یک صفحه نمایش بزرگ 5.5 اینچی با کیفیت Full HD، تراکم پیکسلی 401ppi و نسبت کنتراست1000:1 می‌باشد.فضای داخلی این محصول 16 گیگابایت بوده که با پشتیبانی از مموری‌کارت های اس دی تا سقف 128 گیگابایت می‌تواند افزایش یابد.

از نظر طراحی نیز این محصول حس ارگونومیک بیشتری را نسبت به سری قبلی این محصول به کاربر در زمان استفاده القا خواهد نمود. جنس اصلی بدنه از پلی کربنات با کیفیت می‌باشد که توسط گوشه‌هایی فلزی احاطه شده است.

دو بلندگوی قدرتمند دالبی در این محصول به کار رفته است تا طرفداران موسیقی، بتوانند از این فبلت نهایت استفاده را ببرند. لنوو برای هرچه بالاتر بردن کیفیت این بلندگو‌ها از تکنولوژی TheatreMax استفاده نموده است.

در قسمت پشتی این محصول، یک دوربین مجهز به سنسوس 13 مگاپیکسلی (با دیافراگم f/2.2) و یک سنسور ثانوی 5 مگاپیکسلی نیز در جلو این گوشی قرار گرفته است. فناوری PDAF به همراه ISOCEll به کار رفته در سنسور دوربین لنوو K4 Note این قابلیت را به شما خواهد داد تا عکس های باکیفیت تر و واضح تری را تهیه نمایید.

به عنوان پیشفرض سیستم عامل اندروید نسخه 5.1 لالی پاپ به همراه رابط کاربری وایب بر روی این دستگاه نصب می‌باشد. علاوه بر آن این محصول توسط یک باتری 3300 میلی آمپری خود، از تکنولوژی شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌نماید.

لنوو K4 Note در تاریخ 19 ژانویه و با قیمت اولیه 11.999 روپیه به بازار هند عرضه خواهد شد.

[ بازدید : 266 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ چهارشنبه 16 دی 1394 ] [ 7:58 قبل از ظهر ] [ علی عاشوری ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]