فنآوری اطلاعات

مدیریت فنآوری اطلاعات - کسب کار الکترونیکی

25 موضوع پربازدید ویکی پدیا در سالی که گذشت!

25 موضوع پربازدید ویکی پدیا در سالی که گذشت!

ویکی پدیا یک نقطه عطف قابل توجهی را در سال 2015 میلادی به ثبت رسانید و آن هم ثبت پنج میلیون مقاله طی یک سال بوده است. با نگاهی انداختن به این مقالات درمیابیم که مردم هنوز هم مطالعه مقالات و تولید محتوا را همچنان دوست خواهند داشت. در این مبحث قصد داریم تا به معرفی 25 موضوع پربازدید ویکی پدیا و در سال گذشته بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

📝در این لیست می‌توان از هر طبقه بندی، موضوع پربازدید و محبوبی را مشاهده نمود. به عنوان مثال در زمینه فیلم و سینما می‌توان مقالاتی در ارتباط با سری جدید فیلم محبوب جنگ ستارگان، سریع و خشن و … که خود را در بین 25 موضوع پربازدید ومحبوب ویکی پدیا در سال گذشته جای داده اند. این درحالیست که در مقایسه با سال های گذشته که سریال‌هایی نظیر برکینگ بد دراین فهرست پربازدید‌ها جای داشته اند، مردم به سمت فیلم‌های سینمایی سوق داده شده اند.
ادامه‌ی مطلب :👇👇

🌍:http://goo.gl/rsFP3V

[ بازدید : 302 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 21 دی 1394 ] [ 9:17 قبل از ظهر ] [ علی عاشوری ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]