فنآوری اطلاعات

مدیریت فنآوری اطلاعات - کسب کار الکترونیکی

چگونه شورتکات یک وبسایت را به صفحه اندروید/آیفون خود اضافه نماییم؟


چگونه شورتکات یک وبسایت را به صفحه اندروید/آیفون خود اضافه نماییم؟

صفحه‌ی نخست تلفن هوشمند شما تنها برای اپلیکیشن‌ها نیست. شما می‌توانید وبسایت‌های مورد علاقه خودتان را هم به آن اضافه کنید تا بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن به آنها دسترسی داشته باشید.
معمولاً پلتفرم‌های مختلف، ویژگی‌های خاص به خودشان را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. به عنوان مثال کروم این امکان را به کاربرانش می‌دهد تا بدون نیاز به باز کردن کامل مرورگر، یک تب را به صورت پنجره نمایش دهند و یا ویندوز 10 دسکتاپ و موبایل که کاشی‌های مختلفی را به کاربر اهدا می‌نماید.

در این مقاله قصد داریم تا نحوه اضافه کردن شورتکات وبسایت ‌های مورد علاقه در تلفن‌های اندروید و iOS را بررسی کنیم.

اندروید (مرورگر کروم و فایرفاکس)

برای این امر در دستگاه‌های اندرویدی از دو مرورگر کروم و فایرفاکس می‌توانید استفاده نمایید.
این فرآیند در دو مرورگر یکسان می‌باشد. کافیست تا مرورگر را اجرا کرده، وارد وبسایت مدنظر شده و سپس وارد منوی بیشتر (سه نقطه برروی هم) ششوید.در این مرحله گزینه Add to Home Screen را لمس نمایید. اگر به صفحه نخست تلفن خود بروید، آیکون سایت مدنظر را مشاهده خواهید کرد.


add website shortcut in phone (2)

iOS ( مرورگر سافاری)

در دستگاه‌های آیفون، آیپد و آیپاد تاچ به جهت وجود نداشتن صفحه نخست، می‌توانید از مرورگر سافاری استفاده نمایید.
ابتدا مرورگر سافاری را اجرا نمایید. به وبسایت مدنظر نقل مکان نمایید. در این مرحله بر روی کلید معروف اشتراک گذاری (Share) ضربه وارد کنید. از گزینه‌های ارائه شده قادر خواهید بود تا با انتخاب گزینه Add to Home Screen، شورتکات وبسایت مدنظرتان را در بین آیکن‌های موجود مشاهده نمایید.

[ بازدید : 326 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ چهارشنبه 30 دی 1394 ] [ 9:14 قبل از ظهر ] [ علی عاشوری ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]