فنآوری اطلاعات

مدیریت فنآوری اطلاعات - کسب کار الکترونیکی

جابه جایی آسان بین اپلیکیشن‌ها با Swiftly

جابه جایی آسان بین اپلیکیشن‌ها با Swiftly

فروشگاه گوگل پلی مملو از برنامه‌هایی است که به استفاده بهتر کاربران از اندروید می‌انجامند. صفحات کلید، ویجت‌ها و سایر برنامه‌های مرتبط که برای استفاده بهتر و افزایش سرعت دسترسی کاربران تولید گردیده اند.

اما در این بین، علاوه بر همه اینها با استفاده از اپلیکیشن Swiftly جابه جایی بین اپلیکیشن‌ها هنوز هم می‌تواند آسان تر از قبل باشد. شما قادر خواهید بود تا به کمک ابزار Swiftly خیلی راحت تر از گذشته و تنها در چند صدم ثانیه بین اپلیکیشن‌ها و بازی‌های گوشی اندرویدی خود جابه جایی انجام دهید.

اگر شما یک فردی باشید که زیاد در بین اپلیکیشن‌ها جابه جا می‌شوید، بدون هیچ شکی همین حالا این اپلیکیشن را دانلود نمایید. این برنامه، اپلیکیشن‌هایی که اخیراً اجرا کرده اید را شناسایی کرده و با کشیدن انگشتانتان بر روی صفحه تلفن، به شکل چرخ و فلک واری در کنار صفحه نمایش قابل دسترسی خواهند بود. علاوه بر آن شما قادر خواهید بود تا گزینه‌های مدنظر خودتان را نیز در این قسمت قرار دهید.


دانلود

[ بازدید : 304 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ چهارشنبه 30 دی 1394 ] [ 9:16 قبل از ظهر ] [ علی عاشوری ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]