فنآوری اطلاعات

مدیریت فنآوری اطلاعات - کسب کار الکترونیکی

چگونه پسورد های ذخیره شده وای فای در ویندوز 10 را مشاهده کنیم؟

چگونه پسورد های ذخیره شده وای فای در ویندوز 10 را مشاهده کنیم؟

ما در جهان ارتباطات زندگی می کنیم. وای فای ها همه هستند. یک کانکشن اینجا و یک پسورد جدید؛ کنترل کردن تمام وای فای‌هایی که با آن ها مواجه می‌شویم کمی مشکل شده است.

فرض کنید لپ تاپ خود را به یک اتصال وای فای متصل کرد‌ اید و حالا می‌خواهید تلفن هوشمند خود را به وای فای متصل کنید؛ اینجاست که دوباره به پسورد مربوطه نیاز دارید. آیا باید دوباره رمز وای فای را از صاحب اصلی اتصال مربوطه بپرسید یا امکان استخراج پسورد از ویندوز 10 وجود دارد؟ در ادامه با دیجی رو همراه باشید.

اول از همه باید لپ تاپ شما به اتصال وای فای مورد نظر در آید. حالا کافیست منوی run را باز کنید؛ بدین منظور در بخش جست و جو کلمه run را تایپ کنید. حالا در منو مذکور عبارت “ncpa.cpl.” را تایپ کرده و اینتر را بزنید. همچنین با تایپ مستقیم این عبارت در منوی جست و جو نیز می‌توانید این مرحله را پشت سر بگذارید.

چگونه پسورد های ذخیره شده وای فای در ویندوز 10 را مشاهده کنیم؟
چگونه پسورد های ذخیره شده وای فای در ویندوز 10 را مشاهده کنیم؟

حالا بر روی شبکه یا نت ورکی که پسورد آن را می خواهید کلیک راست کرده و بر روی گزینه Status (وضعیت) کلیک کنید. حالا در منوی جدید گزینه Wireless Properties را انتخاب نمایید. با مراجعه به قسمت Security و زدن تیک گزینه Show Charecters، رمز وای فای مورد نظر به نمایش در خواهد آمد؛ به همین سادگی!

حالا می توانید رمز عبور را یادداشت کرده و یا آن را کپی و پیست نمایید. امیدواریم از این مقاله آموزشی نهایت بهره را برده باشید.

[ بازدید : 290 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 18 بهمن 1394 ] [ 8:41 قبل از ظهر ] [ علی عاشوری ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]