فنآوری اطلاعات

مدیریت فنآوری اطلاعات - کسب کار الکترونیکی

اچ پی یک لپ تاپ فوق باریک برای رقابت با اپل عرضه می کند


اچ پی یک لپ تاپ فوق باریک برای رقابت با اپل عرضه می کند

کمپانی اچ‌پی که یکی از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان لپتاپ است، همواره به تقلید از اپل محکوم شده. البته تولیدات این شرکت از کیفیت و زیبایی بالایی برخوردار هستند. اخیرا یکی از مدیران ارشد HP به نام ران کالین (Ron Coughlin) در مصاحبه‌ای عنوان کرده که محصول تازه‌ی این شرکت، به رهبری اپل در نوآوری طراحی پایان می‌دهد و از این به بعد، اچ‌پی به عنوان پیشگام طراحی در صنعت لپ‌تاپ شناخته خواهد شد.

📌ادعای مدیران اچ‌پی کمی بلندپروازانه است. البته شاید دلیل این ادعا، بازخورد خوبی است که در مورد جدیدترین محصولشان یعنی الایت‌بوک فولیو (Elitebook Folio) دریافت کرده‌اند. این لپ‌تاپ که تصویر آن را در زیر مشاهده میکنید، ضخامتی کمتر از نیم اینچ دارد. اچ‌پی در تولید محصول جدیدی که در هفته‌ی جاری معرفی خواهد کرد، پا را فراتر گذاشته و قصد دارد ضخامت را از این نیز کمتر کند. هر دوی این محصولات ضخامتی کمتر از مک‌بوک دارند. البته باید منتظر ارائه‌ی محصول جدید باشیم تا ببینیم آیا کم‌ کردن چند میلی‌متر از ضخامت، می‌تواند یک شرکت را به پیشگام طراحی در صنعت لپ‌تاپ تبدیل کند؟

[ بازدید : 305 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 21 فروردين 1395 ] [ 9:18 قبل از ظهر ] [ علی عاشوری ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]