فنآوری اطلاعات

مدیریت فنآوری اطلاعات - کسب کار الکترونیکی

LEDهای فوق نازک، نمایشگر ها را به روی پوست شما خواهند آورد

LEDهای فوق نازک، نمایشگر ها را به روی پوست شما خواهند آورد

در سال‌های اخیر تب و تاب ساخت و عرضه دیوایس‌های پوشیدنی‌ بالا گرفته است و اینطور که به نظر می‌رسد این پوشیدنی‌ها به زودی با پوست کاربران یکی شده و عضوی از آنها خواهند شد. محققین دانشگاه Tokyo نوعی از ال‌ای‌دی‌ های پلیمری پوستی توسعه داده‌اند که تنها 3 میکرومتر ضخامت دارند و به نوعی با پوست بدن یکی می‌شوند. این LEDها نور بسیار مناسبی از خود ساطح می‌کنند و نسبت به مدل‌های ساخته شده در گذشته بسیار پیشرفته تر می‌باشند؛ چندین روز روشن خواهند ماند و بسیار نرم و انعطاف پذیر عمل خواهند کرد.

همانطور که مشخص است، در حال حاضر این LED ها کمی خشن به نظر می رسند و با پوست بدن کاملا سازگاری ندارند. با این حال دانشندان رویاهای بزرگی در سر دارند و دور نخواهد بود آن روزی که ورزشگان داده‌های مربوط به فعالیت خود را بر روی کف دست خود مشاهده کنند و ساعت‌های هوشمند آنقدر نازک شوند تا نام پوشیدنی در حقیقت لایق‌شان باشد!

LEDهای فوق نازک نمایشگر ها را به روی پوست شما خواهند آورد


[ بازدید : 322 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 31 فروردين 1395 ] [ 8:20 قبل از ظهر ] [ علی عاشوری ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]