فنآوری اطلاعات

مدیریت فنآوری اطلاعات - کسب کار الکترونیکی

قابلیت‌ های میزو پرو 7 فاش شد؛ نمایشگر 4K و بدنه تیتانیومی

7 راهکار برای استفاده بهتر از گوشی هوشمندتان

میزو پرو 7 محصول چندان تازه‌ای با در نظر گرفتن شایعات پیشین، نیست زیرا در ابتدا انتظار می‎رفت که شرکت میزو، این گوشی را در اواخر سال 2016 ارائه دهد.

پس از مدتی، میزو پرو 7 در میان محصولاتی که شرکت میزو برای رونمایی از آن‌ها در سال 2017 برنامه‌ریزی کرده است، قرار گرفت و اگر اطلاعات منتشرشده صحت داشته باشد، این گوشی در ماه ژوئن در سال جاری میلادی با تراشه هلیو ایکس 30 مدیاتک با ده هسته پردازشی معرفی خواهد شد.

مشخصات سخت‌افزاری میزو پرو 7

اطلاعات تازه منتشرشده در رابطه با میزو پرو 7 از یک اسلاید پاورپوینت، به‌دست آمده است و در این اسلاید، تصاویری نیز وجود دارد که ادعا می‌شود طراحی گوشی جدید میزو را به نمایش گذاشته است. با این‌حال، تصاویر میزو پرو 6 پلاس را نشان می‌دهد و به همین جهت، شک داریم که این تصاویر به میزو پرو 7 ارتباط داشته باشد.

به هرحال، اطلاعات به‌دست‌آمده از اسلایدهای جدید، نشان می‌دهد که میزو پرو 7 به یک بدنه تیتانیومی با نمایشگر 5.7 اینچی 4K با رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل مجهز خواهد بود و صفحه‌نمایش، از فناوری AOD استفاده می‌کند.

مشخصات سخت‌افزاری میزو پرو 7

این گوشی پرچم‌دار براساس شایعات، به یک سنسور IMX362 CMOS سونی مجهز خواهد بود و هم‌چنین، گفته شده است که میزو پرو 7، حلقه فلاش LED میزو پرو 6 را حفظ می‌کند.

از نظر سیستم‌روی‌تراشه، میزو پرو 7 براساس شایعات با تراشه هلیو ایکس 30 مدیاتک عرضه خواهد شد و در بیش از دو مدل با حافظه‌ داخلی و حافظه رم متفاوت در دسترس قرار می‌گیرد. مدل پایه این گوشی به چهار گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است و انتظار می‌رود که برچسب قیمتی 3299 یوآن برای آن در نظر گرفته شده باشد. هم‌چنین مدل دیگر با شش گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد و به برچسب قیمتی 3599 یوآن مجهز خواهد بود.

مشخصات سخت‌افزاری میزو پرو 7

علاوه‌بر این این دو مدل، نسخه سوم میزو پرو 7 از هشت گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند و 128 گیگابایت حافظه داخلی برای آن در نظر گرفته شده است. این مدل نیز با قیمت 3799 یوآن ارائه می‌شود.

در حال‌حاضر، صحت این ادعا توسط یک منبع رسمی تایید نشده است و به همین جهت، مشخصات‌ فاش‌شده برای میزو پرو 7 را باید تنها به عنوان یک شایعه در نظر بگیریم.

[ بازدید : 524 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 21 اسفند 1395 ] [ 12:57 قبل از ظهر ] [ علی عاشوری ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]