فنآوری اطلاعات

مدیریت فنآوری اطلاعات - کسب کار الکترونیکی

چطور مشکل وای‌فای یا قطعی اینترنت را در ویندوز ۱۰ برطرف کنیم؟

چطور مشکل وای‌فای یا قطعی اینترنت را در ویندوز ۱۰ برطرف کنیم؟

آیا تا به حال برایتان پیش آمده است که اتصال وای‌فای ویندوز شما مدام قطع شود و سیستم به طور خودکار تلاش کند که به شبکه وای‌فای دیگری متصل شود؟ اگر شما نیز جزو آن دسته از کاربرانی هستید که از این مشکل رنج می برید بنابراین در ادامه با ما همراه باشید.

کلیک – ویندوز ۱۰ همراه با ویژگی WiFi Sense ارائه شد. ویژگی که به منظور اتصال راحت تر به شبکه های بی سیم در این ویندوز در نظر گرفته شد. WiFi Sense به طور خودکار با به کارگیری مجموعه ای از توابع سبب می شود تا کامپیوتر تلاش کند و به شبکه های بی سیمی وصل شود که WiFi Sense آن ها را به عنوان شبکه های بی سیم یا هات اسپات‌های بی سیم باز شناسایی می کند که دوستان شما به آن ها وصل هستند یا در گذشته با آن ها وصل بودند. با این وجود در برخی شرایط WiFi Sense بیشتر از این که مفید باشد، دردسرساز می شود. به طوری که موجب می شود تا ارتباط ویندوز ۱۰ با شبکه بی سیمی که به آن وصل است، قطع شود و این مسئله فقط به این دلیل اتفاق می افتد که ویندوز تلاش دارد به شبکه بی سیم دیگری که در آن نزدیکی است متصل گردد. با توجه به این موضوع که این شبکه جدید نه تنها امن نیست بلکه تا پیش از این ویندوز حتی یک بار هم به آن وصل نشده است.

این مشکل بسیار آزار دهنده است زیرا هیچ کس نمی تواند سیستمی را تحمل کند که هر چند دقیقه به شبکه وا‌ی‌فای وصل می شود و دوباره این اتصال قطع می شود. خوشبختانه این مشکل کاملا قابل حل است و تنها کاری که یک کاربر برای رفع این مشکل نیاز است انجام دهد آن است که برخی ویژگی های WiFi Sense را غیرفعال کند. برای این منظور :

منوی استارت را باز کرده و گزینه Settings را انتخاب نمایید. از پنجره Settings بر روی بخش Network & Internet کلیک کنید. سپس از پنل سمت چپ گزینه WiFi را انتخاب نمایید.

این بار از پنل سمت راست گزینه Manage WiFi settings را انتخاب نمایید. پس از وارد شدن به بخش WiFi Sense تمام آپشن هایی را که در زیر عبارت WiFi Sense قرار دارد، غیرفعال کنید. این آپشن ها عبارتند از:

Connect to suggested open hotspots

Connect to networks shared by my friends

[ بازدید : 480 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 21 اسفند 1395 ] [ 1:54 بعد از ظهر ] [ علی عاشوری ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]