فنآوری اطلاعات

مدیریت فنآوری اطلاعات - کسب کار الکترونیکی

✔️تصاویر رسمی و مشخصات هواوی آنر 8 لایت منتشر شد


✔️تصاویر رسمی و مشخصات هواوی آنر 8 لایت منتشر شد

هواوی آنر 8 لایت مجهز به صفحه نمایشی 5.2 اینچی از نوع LTPS و با وضوح تصویری فول اچ دی خواهد بود که یک شیشه 2.5D نیز آن را پوشش خواهد داد. چیپ پردازشی به کار گرفته شده در این محصول جدید هواوی نیز از نوع کایرین 655 و دارای هشت هسته پردازشی می‌باشد. همچنین میزان حافظه رم در نظر گفته شده برای آن 3 گیگابایت است.

تصاویر رسمی و مشخصات  هواوی آنر 8 لایتحافظه داخلی این گوشی هوشمند تنها 16 گیگابایت خواهد بود که البته با توجه به شیاری که بر روی بدنه گوشی مشاهده می‌شود، احتمالاً امکان ارتقاء آن به وسیله کارت‌‌های میکرو اس دی وجود خواهد داشت. اسکنر اثر انگشت نیز در پشت بدنه قرار دارد و هیچ دکمه فیزیکی‌ای در جلوی بدنه به چشم نمی‌خورد.

اگر ظاهر این گوشی به نظرتان آشنا می‌آید، تعجب نکنید زیرا طراحی آن کاملاً شبیه به هواوی پی 8 لایت (2017) می‌باشد. تنها تفاوتی که به نظر می‌رسد، دوربین 12 مگاپیکسلی این گوشی جدید است که دارای دریچه دیافراگمی با اندازه F2.2 بوده و البته کمی کندتر از دوربین اصلی پی 8 لایت (با دریچه دیافراگم F2.0) خواهد بود. دوربین تعبیه شده در جلوی بدنه آنر 8 لایت هم 8 مگاپیکسلی و با زاویه 77 درجه‌ای می‌باشد.

تصاویر رسمی و مشخصات  هواوی آنر 8 لایتپیش فروش هواوی آنر 8 لایت در حال حاضر با قیمت 269 یورو در کشور فنلاند آغاز شده و عرضه رسمی آن نیز از تاریخ 17 فوریه (29 بهمن) شروع خواهد شد. این گوشی در ابتدا تنها در رنگ‌های مشکی و سفید در دسترس خواهد بود، اما در پایان ماه مارس، رنگ‌های طلایی و آبی نیز به رنگ‌بندی موجود افزوده خواهند شد.

[ بازدید : 547 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 21 اسفند 1395 ] [ 1:01 بعد از ظهر ] [ علی عاشوری ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]